1. Poznaj swoją grupę docelową
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jakże przystanki autobusowe oraz centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy i znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to ogromne plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg albo innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które przeważnie reklamują artykuł bądź usługę dużymi literami i jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest ogromnie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien opierać się na rodzaju reklamowanego produktu lub usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę wiele czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niekonwencjonalne pomysły na reklamy zewnętrzne są ważne, aby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna z najbardziej udanych kampanii była nadzorowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który spotykał się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, ponieważ była tak różna z tego, co robili wszyscy inni.
Najlepszym środkiem na wymyślenie innowacyjnych wpływów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jakże dać im wartość, której dodatkowo nie mają. Na przykład, jeżeli sprzedajesz nowy towar, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, by ludzie zauważyli to, kiedy idą ulicą albo przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.